Als u iets wilt bestellen, dan hoort betalen er ook bij. Ook daar hebben wij bij Rietman over nagedacht! De afhandeling van de betaling moet voor u zo gemakkelijk mogelijk worden afgehandeld.
iDEAL
De meeste banken in Nederland bieden de mogelijkheid om te betalen via iDEAL. U betaalt snel, simpel en veilig via uw eigen bank, zonder tussenkomst van aparte software. De betaling van uw bestelling wordt gelijk gedaan en verwerkt. Zo heeft u er direct inzicht in of uw betaling is verwerkt.
Betaling mislukt of geweigerd
Heeft u betaald? Dan krijgen wij direct een seintje dat de betaling is goedgekeurd en ontvangt u hier een bevestiging van.
Weet u niet zeker of de betaling is gelukt? Controleer dan uw rekening of het bedrag is afgeschreven. Is dit niet het geval? Dan heeft er geen betaling plaatsgevonden en kunt u gerust uw bestelling opnieuw plaatsen. Is er wel geld afgeschreven, maar heeft u geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden wij u aan, in verband met mogelijke vertraging, om een uur te wachten. Heeft u dan nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te garanderen. Meer informatie...